28.7.08

Tillbaka


1) Vad åt du till frukost?
- Fil med honung och knäckebröd med avokado och ägg
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.
- Fin va?
3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
- Naida
4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
- Gråsvart
5) När var du arg senast?
- För en timma sedan
6) Ditt bästa minne från skoltiden?
- Studentdagen
7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
- Hela grejen under gymnasiet, att allt var så tungt. Jobb, fotboll och studier. Jag hade svårt att känna mig lycklig under de tre åren.
8) Yoga eller löpning?
- Löpning
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
- Sistnämnda
10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
- Elle och Amelia
11) Favoritkaraktär i deckare?
- Lisbeth Salander, utan tvekan
12) Teveprogram du aldrig missar?
- Jag betalar licensen, men tittar oerhört sällan på tv. Jag önskar det var tvärtom
13) Vem är du avundsjuk på?
- Ingen. Jag tycker det är onödigt. Jag kommer ju ändå inte att bli någon annan än den jag är, och då är det bättre att spilla den energin på något annat.
14) Din bästa revansch?
- Att jag kunde bevisa för mig själv att jag kan utvecklas och hela tiden komma framåt
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
- Mina absolut bästa chefer var de jag hade på Shell. Bättre än så blir det aldrig. Mina sämsta chefer var de som tryckte ner mig för att de själva trodde att de skulle vinna på det, och inte förstod vad som var bäst för mig. Företaget var ett reklamföretag.
16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
- Sniglar och grodlår
17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
- Mona Sahlin
18) Kaffe eller te?
- Dagsformen avgör. Men jag dricker kaffe oftare än vad jag dricker te.
19) Skostorlek?
- Ofantligt varierande. Alltifrån 37 till ibland så illa som 39
20) Hur ofta är du på IKEA?
- För två veckor sedan var vi där två dagar i rad, haha. Nej men det blir väl en fyra fem gånger om året annars.
21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
- Presentkort på resor så alla i min familj med respektive, kunde få resa bort två gånger om året ett bra tag framöver. Jag skulle nog även köpa en motorcykel och ett par heels från Louboutin. Båda för att se om det är så underbart som alla säger.

Inga kommentarer:

Besökare