22.1.11

Tröttsamt

Det absolut värsta jag vet, är människor med negativ inställning. Personer som aldrig missar ett tillfälle att klaga på saker, såna där rysliga typer som alltid ser svart på saker och ting. Människor som bara vill klaga och klanka ner på andra, för att de är missnöjda med sig själva, borde ta sig en funderare. Självklart måste man få vara missnöjd ibland, men jag tycker att ett uttalat missnöje ska innehålla förslag till förbättringar och leda till något bra. Jag tycker att man, i de allra flesta fall, kan framföra en kritisk åsikt om något, på ett positivt sätt. Den här insändaren andas inget annat än sur och dålig energi, enligt min mening. Jag blir verkligen trött på en del människor och ibland kan jag uppriktigt tycka synd om de personer som inte har bättre saker för sig än att plita ner såna här grejer och skicka in. De vet inte vad de går miste om här i livet.

Jag ville bara säga det.

Inga kommentarer:

Besökare