26.2.09

Mina Madicken



Igår kväll vankades tapas med tjejgänget på våran favoritrestaurang. Scorett-butiken här i stan hade även VIP-kväll, då de flyttat till en ny fräsch lokal och skulle slå upp portarna idag klockan 10.00. Eftersom jag fått en inbjudan, var jag ju tvungen att slinka in efter middagen.

Vilket resulterade i att jag blev ettusensextiotre kronor fattigare. Men jag blev ju faktiskt två par skor rikare på kuppen. Ett par grymma high heels och ett par skor jag kallar för Madicken, som jag är fruktansvärt nöjd med. De går att ha till allt, året runt och jag är helt övertygad om att vi kommer se mycket av dessa slitna secondhand-modeller i höst. Särskilt detaljerna med metallhällorna som är likadana som såna som finns på skridskor, tror jag kommer stort. Tänk till mina jeansshorts med benvita strumpbyxor och snygg kavaj, till en blommig klänning och jeansjacka, till bruna ben och en jumpsuit. Jag säger ju att de passar till allt :-)

Inga kommentarer:

Besökare