9.4.11

Ruta


Jag är den typen av människa som ogärna vill ångra saker i livet. Jag tycker att det finns en mening med det mesta som händer och att det är erfarenheterna som gör oss till de vi är. Men om vi ska prata om ämnet i en ytligare mening, och uttrycka oss i termer som "det här skulle jag göra annorlunda idag", i stället för "det här ångrar jag" så kan vi prata om vårt badrum. Vi har 10x10 cm mörka golvplattor och vita 10x30 blanka på väggen här hemma. Hade jag fått välja idag hade det blivit såhär. Svartvitrutigt golv och kvadratiska plattor på väggen. Och jag tror faktiskt att min karl hade kunnat tänka sig det också. Men sånt får jag inte säga högt, för då blir han lite trött på mig. Tycker att jag aldrig kan vara nöjd. Man kan ju inte få allt här i världen - och jag är väldigt lycklig ändå!

Som tur är har vi ju en tvättstuga/badrum som ska göras i ordning i källaren på sikt - då jäklar!

Inga kommentarer:

Besökare