21.2.12

Tillbaka

Hej på er! Vad bloggpausen beror på, gissar jag att de flesta redan förstått. Idag har det gått tre veckor sedan vår son kom till världen, och jag kan lova er att det sista jag prioriterat sedan dess, har varit att blogga. Jag har snarare ibland förundrats över de kvinnor som lyckas hålla igång bloggandet, under de första intensiva veckorna efter att barn kommit till världen. Det vore lögn att säga att vi är vana föräldrar nu, men vi har fått lite rutiner och börjar lära känna vår kille mer och mer. Det är fascinerande hur mycket man kan lära sig på bara ett dygn!

Vi har varit bortskämda med att ständigt ha färska blommor, och eftersom det är tulpantider, så har det mestadels varit det i våra vaser. En tulpanälskare som jag är inte olycklig över detta, det är så otroligt uppiggande och vackert med denna glada blomma i ett rum!


Bild: Daily Dream Decor

Inga kommentarer:

Besökare