25.1.12

Tre tankar en tisdag


1. Man kan göra många kul varianter på Karin Mannerståls bordsben. Här har de gjort en tvåfärgad variant. Ser också att våra köksstolar från Ikea dyker upp på allt fler ställen. Men sen är de ju hemskt snygga också. :)


2. Rottingstolarna dyker upp igen! Det ska bli spännande att se om det snart dyker upp någon nyproduktion som blir populär. Jag väntar fortfarande på varianter i glada färger!


3. Tavelvägg är onekligen otroligt snyggt, och särskilt på en vägg vid en trappa. Det skapar en känsla av rymd och höjd. Vårt räcke påminner om detta, fast vi har stående pinnar och jag är säker på att det skulle bli enormt snyggt med en tavelvägg i trappen. Men den stora nackdelen som får mig att ständigt tveka - hålen i väggen. Den dagen man inte vill ha tavelväggen längre, så har man en ruskigt ful vägg som måste åtgärdas.

Bilder: Desire to inspire

1 kommentar:

Fäldtliv sa...

Hej!
Jag har gett dig en liten award idag. Titta in på min blogg så får du vet mer.

Väntar spänt på rapport om er nya familjemedlems ankomst.

Kramar

Eva

Besökare