11.1.12

Jag får inte nog

Och så var det ju det här med kuddfodral. Någon slags drog som man aldrig får nog av. Tur att jag åtminstone kan känna behovet stillas, bara genom titta på dem, och inte alltid handla. Men för den som vill handla (och vad passar bättre än att fynda såhär i mitten av januari), så finns alla dessa tre fodral för bara tre tior styck i H&M's webbshop.




Förra veckan köpte jag två enfärgade från Lagerhaus, som jag är grymt nöjd med. Jag tycker att det är fint att blanda upp mönster med enfärgat, men då får det gärna ha en spännande textur, i det här fallet sammet. Jag tänkte få tummen ur och fota dem i morgon för att visa resultatet. Men allra mest "vill ha"-begär väcker nog ändå de här underbara fodralen som Linda hittat. Kuddfodral och karta i ett - kan det bli så mycket bättre?

Bilder: H&M

Inga kommentarer:

Besökare