9.1.12

En liten runda på EM

Idag var vi och hämtade vår barnvagn och gick därför in på EM som ligger bredvid, för att leta efter en lampskärm vi sett på nätet. Förutom att hittade det vi sökte (som jag ska visa mer av sen), så sprang vi på lite fler saker vi gillade.


Tänka sig att min man gillade den här rosa soffan jättemycket! Vi tyckte dock att det var lite snålt avdrag (2000 kr) för att vara rea och ett visningsex, men jag kan mycket väl tänka mig att åka tillbaka och spana vid ett senare tillfälle om den står kvar. Något som vi inte visste om, är att man kan bygga sin egen soffa hos EM. Eftersom den soffan vi har i vardagsrummet nu bara är en tillfällig lösning, så kommer vi absolut ha detta i bakhuvudet när plånboken tillåter ett soffköp.


Jag tyckte helt klart att jag fick målarinspiration av den här tavlan. Nu skulle jag aldrig köpa något färdigproducerat i en möbelaffär, men den var väldigt snygg!


Den här mattan, som påminner massor om Bolon i vävteknik och struktur, fast den var i garn i stället för vinyl, och med grövre väv, tyckte jag riktigt mycket om. Känns lite nytt, i jämförelse med uttjatade ryamattor. Som förvisso är ack så snyggt, men det är alltid kul med något nytt.



Och kuddfodral. Får man någonsin nog? Nej, det går liksom inte. Färgexplosioner som gör mig glad!

1 kommentar:

Anonym sa...

Soffan var riktigt snygg!

Besökare