16.10.11

En härlig kväll

Igår träffade jag en vän som jag inte sett på ett helt år! Om man bortser från när hon stod och hejade på mig då jag sprang Göteborgsvarvet i maj, och det räknas jag inte som att ses haha. Det finns nog inget bättre än att träffa en vän man inte sett på länge och få känslan av att det var igår man sågs senast. När samtalsämnena aldrig tar slut och sex timmar bara flyger iväg för att man har så mycket att prata om. Vi lovade varandra att det inte kommer ta lika lång tid innan vi ses nästa gång. Och jag är helt säker på att vi kommer att hålla det löftet. Vi åt middag på en polsk restaurang och sedan gick vi och åt efterrätt och drack kaffe på en mysig restaurang i närheten av hennes hem. Toaletterna där var ljuvliga! Doftljus, blankt och svart väggkakel, svartvitrutigt golv med vridna 10x10-plattor. Mysig atmosfär helt enkelt!

Inga kommentarer:

Besökare