7.10.11

Hängare

Har bullat upp kuddarna i sängen och laddat upp med det megatjocka numret av Plaza Interiör. Min första tanke när jag såg numret, som bara kostar fyrtionio kronor, var att man förmodligen fick väldigt många fler sidor med reklam. Och efter att ha bläddrat förbi tjugo sidor med reklam från NK Glas och Porslin, inser jag att mina tankar förmodligen var helt relevanta. Men efter att ha spanat in innehållsförteckningen, så känns det ändå som man får fler reportage än vanligt, så jag tror nog att det blir en inspirerande läsupplevelse trots allt!


Passade på att surfa in på deras hemsida och fick syn på den här bilden. Det är en hallmöbel som kan användas som både hatt, skohylla och jackhängare. Nu är det inte möblen som drar mina blickar till sig, utan de coola galgarna i annorlunda form. Vi ska fixa iordning vår garderob i hallen, som är vår enda möjlighet att hänga ytterkläder i och de skulle passa bra där. Vi stod och fingrade på Lagerhaus variant häromdagen, men de är inte lika glada i färgerna, så dessa hade vart kul. Jag ska förresten berätta mer om garderobsprojektet senare.

Bild: Plaza Interiör

Inga kommentarer:

Besökare