30.9.11

Plocka russinen ur kakan

Ni vet vad jag tycker om helhetskoncept. Men att fånga små detaljer är finfint. Det här tycker jag om.


"Dopp-effekten" på pallarna. Har sett liknande på olika föremål, bestick, vaser eller stolarna. Väldigt snyggt. Virkad korg och svartvitt i kontrast mot en träram föll mig också i smaken.


Tänk att ha en altan som ser ut såhär. Ojojoj, så mysigt man hade kunnat ha det. Mat, vin, vänner, korsordslösande, småpratande, tidningsbläddrande...


På senare tid har jag börjat fastna för kuddar och material som ser ut som den gröna på bilden. Jag har ingen aning om vad det kallas men när man var liten såg man ju det överallt, med såna där knappar som bildar ett rutigt mönster i tyget.


Den här tavlan var makalöst fin! Och kuddarna med foton på var inte fel de heller.


Inga kommentarer:

Besökare