20.9.11

Me like

Ibland känns det som att man inte ens behöver läsa min blogg, det räcker att gå in på den här, så hittar man samma bilder. Men med risk för att bli en copycat - jag tycker de publicerar så otroligt mycket bra bilder som är värda att lyftas fram!


Precis den här känslan vill jag ha i vårt vardagsrum - att man har massor av saker i varierande färg och stil men utan att ge avkall på helheten och den röda tråden. Återigen visar sig min svaghet för kartor, jag tycker det är jättefint att ha på väggen.


Hur underbart charmigt är inte bordet med bockar som ser ut som spelkort? Undrar var i hela friden de fått tag på det. Att de valt gröna stolar till detta är pricken över i:et!

1 kommentar:

Gilla Yoga sa...

Jag tycker att det turkosa lilla bordet/pallen är supersnygg, vill ha!

Besökare