1.9.11

Inspiration

Beckers har kommit ut med en ny inspirationsbroschyr för sin produktserie Symfoni. Symfoni innefattar grundfärg för vägg, väggfärg, takfärg, samt grundfärg och lackfärg för snickerier, i flera olika glanser. Jag gillar de gamla koffertarna, jordgloben och den turkosa pallen i kontrast, även fast hela stilen är lite väl gammaldags för min smak. Jag hade personligen matchat med fler nya ting. Och som vanligt faller jag pladask för den gula pallen/bordet med det vackra olivträdet och konst i svartvitt.


3 kommentarer:

Gilla Yoga sa...

Bordet är ursnyggt, pallen likaså! Fast jag gillar förstås den gamla stilen när det gäller båda väskorna. Kul när det gamla möter det nya!

Miss you!

Paulina sa...

Hej Maria!
Jag heter Paulina och jobbar med företag inom hem och inredning, bl.a. med Beckers. Jag läste just ditt inlägg med inspirationsbilder från Beckers,och undrar om du kanske skulle vara intresserad av att få nyheter och annan info från oss ibland? Om du skriver din email-adress så hörs vi!
Paulina

Maria sa...

Paulina: Det vore jättekul att få detta från er! Min mailadress är maria.ingemarson@hotmail.com. Observera att jag stavar mitt efternamn med ett s. Tack på förhand!

Besökare