29.9.11

Jag lyssnar

Det har inte blivit mycket bloggat den här veckan, jag vet. Fast jag har massor att skriva om. Men orken har inte riktigt räckt till mer än det som den måste räcka till den här veckan. Som att arbeta heltid och förbereda ett sextioårsjubileum, träna lite, laga mat, ta hand om sina kära och sova. Jag behöver mycket sömn den här veckan verkar det som. Och då ska man lyssna på kroppen, det är bäst. Hur gärna man än önskar att man orkade sitta uppe och blogga, så får man lyssna då. Men som sagt, jag har massor att skriva om, det lovar jag!

Så länge bjuder jag på den här bilden. Idag har jag haft förmånen att äta plockmat på dessa makalöst vackra kakelplattor från Golvabia. Min arbetskamrat och jag har varit på mässa och leverantörsbesök i Anderstorp. En dag som varit över förväntan och som fyllde oss med mängder av bra idéer och inspiration!


Foto: Maria Ingemarson

2 kommentarer:

Gilla Yoga sa...

Åh, vad supernice att ha ett bord med sådana plattor på skivan. Kanske något för er altan???

Maria sa...

Du är ju fantastiskt smart! Vilken grymt bra ide... Den är ju inte gratis dock, haha :)

Besökare