21.9.11

Modesaknad

Den här tiden på året är den jag gillar mest när det kommer till mode. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte saknade mitt gamla jobb lite nu när det är höst. Det var så otroligt kul att packa upp alla höstkläder och få vältra sig i stickade strumpbyxor, mustiga färger, mängder av höstjackor, halsdukar, mössor och höstiga accessoarer. Var inne på Vero Moda's hemsida häromdagen i säkert två timmar. Bestseller har samlat alla sina märken under en och samma site, vilket jag tyckte var grymt bra. Vila, Object, Only, Selected Femme, Pieces och Vero Moda under ett och samma tak. Det kan bli dyrt... Om jag fick önska mig en enda sak, så skulle det vara den här jackan. Skitsnygg. Verkligen grym. Jag ska på lite shopping på lördag och ska kolla om den finns i butiken. Så jag kan få prova och klämma lite på den i alla fall...


Inga kommentarer:

Besökare