6.9.11

Randigt bord

Happy Homes hemsida finns en del inspirationsbilder, uppdelade i rumskategorier. Jag fastnade särskilt för några som tydligt visar effekten av att måla en vägg i en stark färg. Man behöver faktiskt inte krångla med tapeter och mönster för att få en härlig effekt och snygg känsla i ett rum.




Spana dessutom in det riktigt roliga bordet - vilken bra idé att måla det randigt! Det tror jag att jag ska anamma till teverummet. (Det där rummet som jag har en miljard idéer till, men som det förmodligen kommer att dröja ett halvår till innan vi kan börja greja med. Minst).

1 kommentar:

Gilla Yoga sa...

Mums mums, som en godispåse av färg! Jag gillar framför allt det turkosgröna skåpet och röda soffan på den första bilden!

Dags för lite färg i våra avskalade vita liv kanske?! ;-)

Besökare