4.9.11

String

Den där stringhyllan jag skrev om för ett tag sedan, den har nu landat i vårt hem. Den är sliten och har några år på nacken och vi tänker sätta upp den som den är. Som min man sa - det går ju faktiskt att måla om den sen om man vill - och det har han ju rätt i.



Jag spanade runt på lite inspiration, eftersom vi i nuläget inte vet vart vi ska placera hyllan. Vad vi än tar oss till med hyllan så kommer den aldrig att lackas vit, varken på sidan eller på hyllplanen. Enligt mig försvinner femtiotalskänslan och det vackra med hyllan när man slänger på en icke så originell vit färg. Valnöten är så fin i sig så det enda jag kan tänka mig att lacka om är sidostyckena. Varför inte i puderrosa eller kanske gult, som jag visade er för ett tag sedan? Och självklart har jag lyckats leta fram ett orange exemplar...







Bilder: Styleroom och String Furniture

Inga kommentarer:

Besökare