17.10.11

Inspirerande måndagsoutfit

Ännu en fantastisk vecka ligger framför oss! Jag börjar en timme tidigare på måndagar, vilket kanske inte alltid känns som en jättebra grej när klockan ringer. Men när man kommer in till kontoret en timme före alla andra och får chansen att starta veckan med att jobba undan allt pappersarbete som ofta blivit liggande som ett resultat av fredagens och lördagens jobb, så känns det genast otroligt mycket bättre! Samma känsla har jag när jag halv fem checkar ut från jobbet och går på ett befriande yogapass. Måndagar är helt enkelt väldigt bra dagar i min värld! Den här veckan känns ju också lite extra bra, eftersom vi åker till London med våra vänner på torsdag.


Såg den här mysiga outfiten på den här bloggen. Precis min stil de dagar då jag inte känner för tighta jeans eller strumpbyxor. Väldigt fint!

1 kommentar:

Gilla Yoga sa...

Visst är måndagar bra dagar! Jag tillhör också den skaran som älskar måndagar och det beror på att det innebär nya möjligheter, en ny fräsch vecka ligger framför en!

Kram!

Besökare