28.8.12

Härliga tapeter

Äntligen är vi tillbaka i rutinerna igen! Eller ja, vi åker på en veckas semester på fredag, men den här veckan känns det att allmänheten är tillbaka i vanliga spår. Mammagrupper, babysim, yogakurs och fullt höstschema på gymet. Och jag älskar det! Det har varit en lite långsam period, ska jag erkänna, då min sambo hade tidig semester och alla ens vänner och bekanta har haft semester på sitt håll med sina familjer. Men nu ska vi också få njuta en vecka tillsammans och sedan är det höst på riktigt.

Jag har saknat bloggen så oerhört, och hoppas verkligen av hela mitt hjärta att det ska kunnna bli lite kontinutet igen. Den tionde september börjar jag jobba en dag i veckan och ska göra så fram till jul. Jag kan nog inte förklara vilken lycka det är. Känns som en vinstlott för både mig, lillen och min sambo, som ska vara hemma med honom. Jag har försökt hålla mig lite uppdaterad och Mr Perswall bara fortsätter att spruta ut härliga digitaltapeter. Det här tyckte jag var riktigt coolt.


Dessutom kan man själv bestämma koden. Jag vet att fotona är tagna i det fantastiska Toarpsdals missionshus, som ligger ett stenkast från byn jag är uppväxt i, och som mer eller mindre blivit ett rikskänt hem, efter att ha varit med i flera inredningsmagasin.

Det jag gillar allra mest med tapeterna från Mr P är att man kan anpassa storlek helt och hållet. Ska man exempelvis ha en tapet över diskbänken kan jag verkligen rekommendera att välja dem. Det blir lite spill och mycket mönster, helt och hållet anpassat efter en långsmal yta. För mer tapetinspiration, besök Mr Perswalls hemsida och se hur tapeten blir i dina mått.

Jag kan också varmt rekommendera ett besök på Jenny's blogg Hemtrender. Jenny arbetar på Mr Perswall och är även en gammal dagiskompis till mig!

3 kommentarer:

Mr Perswall sa...

Hej,

Vad kul att ni skriver om vår nya kollektion Expressions!

Jag publicerade precis en länk till er blogg på våra facebook, www.facebook.com/mrperswall, hoppas det var OK, hojta annars till och hör gärna av er om ni vill ha mer bilder eller info.

Ha en fortsatt fin dag,

/Jenny Martinsson
jenny@mrperswall.se
www.mrperswall.se

Jenny - hemtrender sa...

TACK för länk och fina ord Mia!=)

Kram
Jenny

Unknown sa...

Ascool (om inte det uttrycket är uråldrigt nu för tiden ;-)) tapet den med qr-koden. Sån vill jag ha i vår hall. Ska nog försöka övertala sambon om en sån.. :-)

Besökare