20.12.07

Ett första inlägg


Jag vill att du stannar upp. Ta några extra andetag och fundera över vad som egentligen betyder något för dig, i ditt liv. De senaste dagarna har jag vandrat i en bubbla. Jag har alltid varit en person som inte vill ta något för givet, och i situationer som dessa sätts verkligen livet på sin spets. Det är inte en självklarhet att de du älskar finns i ditt liv för alltid. Det är inte självklart att du får sitta med familjen i soffan och knäcka nötter, äta julmat och öppna julklappar. Tänk på dem som inte har det lika lätt. Till min kära, jag tänker på er hela tiden och ber av hela mitt hjärta att allt blir bra. En ängel har landat på jorden och här ska hon stanna.



"Kärleken världen behöver vet vi att barnet bär
Vår långa vandring är över stjärnan har stannat här"


Inga kommentarer:

Besökare