30.12.07

Sambo igen...

Då är det inte längre bara jag, Compaq och fröken Fjortontummare i tvåan. Nu ska vi tas med en herre också. Vi får väl se hur det går! Idag har jag varit lite mer människa i alla fall. Har hjälpt Z att packa ner grejer, lite hem till mig och en vända ut till huset. Det är svårt att föreställa sig hur det kommer bli, det är så mycket jobb som ligger framför, men jag tror att det kommer bli riktigt bra när det blir inflyttningsklart om några månader! Idag var min outfit kanske inte så hipp, men det är å andra sidan inte så hippt att bära flyttlådor... I morgon är det nyår och jag ska ner på stan och göra de ärenden som jag inte kunnat göra i helgen pga sängliggande...




Tee MQ Herr
Hood Vero Moda
Jeans Levi's
Sjal Jack & Jones
Raggsockar från stånd på torget
Ej i bild gympaskor från Nike

Inga kommentarer:

Besökare