20.12.07

Seg torsdag

Idag har jag inte gjort många knop. Var ute på, vid det här laget sedvanlig, promenad med kära grannen klockan sex i morse. Men eftersom jag var ledig så kallade sängen på mig så fort jag kom hem. Det resulterade i att jag vaknade först klockan tio när telefonen ringde. Det hjälpte inte, halv tolv vaknade jag återigen av att någon ville mig något. Herregud, jag vet inte när jag sov så länge senast! Sen har jag varit som en växeltelefonist hela dagen, det har ringt, ringt, ringt och ringt. Ibland är det nästan bättre att inte vara ledig... Tillslut tog jag mig ner till stan där jag inhandlat lite mer julklappar. Nu är jag nästan klar. Har sparat några till lördag och söndag. Eller rättare sagt inte kommit på något tillräckligt bra ännu. Det här blev dagens outfit:




Jeans - Vero Moda
Svart linne - Vero Moda
Cardigan - Myrorna
Pärlhalsband - diverse
Ej i bild: Fuskpäls Only, Svart lackbälte second hand, skinnstövlar Diba, sidenband (tillhör en top)

Inga kommentarer:

Besökare