29.7.09

Stressad, jag? Nejdå!


Nu är det tre dagar kvar tills jag blir 25 år. I morgon är jag ledig och ska fara runt som en tok överallt för att införskaffa alla grejer som behövs till mitt kalas på lördag. Det ska fixas mat och dryck, det ska ordnas med stolar, bord och partytält samt en himla massa andra grejer.

Jag har insett att jag kanske fixat en hel del redan, men jag tror inte att det är min grej riktigt. Jag stressar nog hellre ihjäl mig de här sista dagarna, står med locktången i näven när de första gästerna kommer och irrar runt i panik när jag upptäcker att vi har för få tallrikar. Ungefär som det brukar vara när jag ska ordna tillställningar. Men det blir grymt bra i alla fall. En fest för mig måste ju vara typisk för mig, eller hur?

När jag fyllde 22 år, fick jag en Big Mac i present. Blir det en Big Tasty i år tro?

Inga kommentarer:

Besökare