7.11.11

Carnival Toile

I London blev vi inspirerade av inredningen på Tommy Hilfighers butik. Så nu har jag nosat fram den här tapeten, som ska få pryda en vägg i det ena sovrummet hemma hos oss. Tanken är att delar av mönstret ska färgläggas. Vi får se hur det blir med den biten. Först ska jag se till att få upp den här underbara, extra breda rullen som dessutom är förklistrad (alla målares mardröm) på väggen. Det vore ju synd att välja något random och vanlig standard, när man kan ta något som är extra krångligt... Önska mig lycka till!


Bild: Fabrics and papers

2 kommentarer:

Gilla Yoga sa...

Jag tror det kommer att bli så otroligt bra! Dessutom ser jag fram emot när lilla P också har målat på tapeten eftersom hennes mamma har gjort det... =)

Annelie sa...

Jag förstår detta med att måla själv. :-D Kul idé! Kram/Annelie S

Besökare