6.12.10

Fina människor



På fredag ska vi äntligen åka och hälsa på den här lilla donnan. Ja, hennes föräldrar ska ju också bli roliga att träffa förstås...

Kan inte ta in att det är tre år sedan den lilla krabaten kom till världen. För tre år sedan visste jag ingenting om barn med hjärtfel och handikapp, och tänk så mycket rikare jag är med den erfarenheten i bagaget. Jag lyssnar ofta på den här låten, och varje gång jag hör den passerar alla minnen revy i huvudet. Jossan och Tobbe, vi längtar till fredag!

1 kommentar:

Freja sa...

vi var och bowlade i fredags och precis när jag skulle kasta så stoppade jag och stannade upp och spände upp öronen - jo visst var det "Just idag är jag stark" som spelades en fredagskväll på bowlinghallen! En speciell känsla med den låten.

Det ska bli mysigt när ni kommer. Har laddat upp med Lindeman älskling! puuuss

Besökare