19.12.10

Söndagsmys

Det blev ingen löpning. Jag har lyckats åstadkomma ett träningspass denna veckan. Jag är ruskigt sugen på att spinna om en halvtimme, men att ligga i soffan och mysa med lillasyster och kolla handbollsfinalen känns mer intressant idag.

Jag har en ruskigt bra söndag (bortsett från att min karl skickar sms stup i kvarten för att tala om hur många banor han har klarat på det där jäkla spelet). Har legat och skrattat åt min syster och hennes fina vänner som har garvat åt gamla historier. Man inser verkligen att bra vänner är bland det finaste man har. Ibland kan jag sakna den där tiden när man var yngre och hängde hemma hos någon och gjorde absolut ingenting, bara låg och skrattade i en soffa en hel dag. Så därför är det precis det jag tänker fortsätta med resten av den här söndagen.

Inga kommentarer:

Besökare