5.12.10

Pics


Färden mot Stockholm började, som bekant, i fredags förmiddag.


Äntligen framme och glad att få träffa våra vänner!


Har fotat massor av fina detaljer i deras mysiga hem.


På lördagsmorgonen gav vi oss ut i snöstormen och köpte färskt bröd.


Frukosten var inte att leka med, bättre än hotellfrukost!


Herrarna hade gett oss order att köpa kanelbullar, så det tryckte vi i oss efter vår megafrukost.


Tulpanerna vi köpt slog ut på nolltid!


Vi tog det lite lugnt i soffan innan vi gick ut och gjorde stan.


Sen gick vi till Norrmalms el och köpte lite spännande grejer som vi ska få upp i taket här hemma, så småningom. Vi tog tunnelbanan till Söder och åt god mat och drack vin. Visst är det härligt när man kan dricka vin mitt på dagen... :-)


Vi köpte räkor och Karin och jag var en aning fnittriga efter både öl och vin på stan, han var nog redigt trött på oss, haha. Räkorna var nog de bästa jag någonsin ätit! Stora och saftiga från Smögen.


Sen gick vi hem i kylan, och passerade isbanan i Vasastan.


Till efterrätt gjorde vi en cheesecake, drack gin & tonic och lyssnade på bra musik.




Sedan var det dags att spela spel...


Och jag var lyckosam i både Buzz och TP. Jag var nog helt klart mesta tävlingsmänniskan i gänget, dessutom...


Och jag åt chips till frukost, haha ibland får man vara lite slarvig...


Sen bakade vi scones och drack varm choklad med grädde till frukost.


Och min man lekte med bokstäverna i fönstret. Det tog ett tag innan någon upptäckte detta... Tack finaste Karin och Johannes för en helt fantastisk helg, vi lär sent glömma den!

Inga kommentarer:

Besökare