6.12.10

Gamla godingar

Det är snart tre år sedan jag började blogga på den här adressen, och jag slås av hur otroligt roligt det är att ha en dagbok på nätet! Jag fick en liten idé om att publicera ett gammalt inlägg varje vecka. Bara för att det helt enkelt är kul att se tillbaka i tiden.

När vi var hos våra kamrater i Stockholm i helgen, var ett populärt tilltag från herrarna, att retas med sina kvinnor. Det började dras upp gamla pinsamheter och klantiga uttalanden, vilket ledde till många asgarv. Och eftersom jag är en frikostig person, som gärna låter folk skratta åt mig och inte bara med mig, så länge de känner ett underhållningsvärde, har jag ju en liten kategori här på bloggen. Och i tema med helgen, blir det detta inlägget som får vara veckans. Bara för att det är kul att skratta lite. "A smile is the prettiest thing you can wear", som en klok vän brukar säga till mig.

Inga kommentarer:

Besökare