22.3.09

Skit också


Jag skrev ju ett inlägg på min blogg i Egypten. Naida och jag satt då inne i hotellets pyttelilla skrubb med fyra, helt värdelösa datorer som såg ut att vara från -92. Trettio centimeter, med ryggen mot oss, sitter två ryssar. En stund senare, har de, utan min notis, lämnat skrubben och en kille har slagit sig ner på samma plats.

Vår dator är extremt långsam. Vi sitter tysta och bara väntar. Tillslut kommer jag på den briljanta idén att dela med mig av mina tankar till Naida.

"Fan, alltså idag är första dagen sen vi kom hit som jag känner mig riktigt skitnödig. Inte så att jag har åkt på nån magsjuka, utan mer att jag verkligen behöver skita. Annars gör jag det varje dag, men nu har det gått flera dagar sedan sist!"

Varpå Naida, med blossande kinder och kvävt asgarv, pekar på killen med ryggen mot oss och väser:

"Mia, han är svensk!".

Jaha, min vanliga otur igen då.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så jävla klockrent Mio :)

Besökare