31.3.09

090331


En av anledningarna till att jag alltid segat med att ta kort på mina skapelser, är för att jag inte haft något bra ställe att ta kort på, utan att behöva Photoshopa bort hela omgivningen i trekvart. Och ändå inte få ett bra resultat. Jag har efter tre dagar i huset konstaterat att vår hall är ett perfekt ändamål för detta. Frågan är nu bara hur jag ska göra nu när mannen börjar jobba igen. Då måste han ju åka före mig på morgonen. I-landsproblem, yes box. Jag får helt enkelt anordna på något bra sätt så att jag kan använda självutlösaren. Om ni är intresserade av att se förstås? Jag vet ju exakt hur många ni är som springer här på bloggen varje dag, och det är märkligt vad många besökare jag har i förhållande till antalet kommentarer. Å andra sidan brukar ju folk gnälla som fan när de inte gillar nåt så jag kanske ska vara glad att jag slipper läsa en massa skit i alla fall. Jaja, det viktigaste är att jag inspirerar någon och att folk kanske till och med längtar lite efter att läsa bloggen för att jag är så himla grym? Oj, känner att jag är lite självgod och narcisstisk Blondinbella-aktig idag. Men det är väl härligt att tycka om sig själv?

Never mind, nu kom jag ifrån ämnet. I morgon är det onsdag och det vankas personalmöte efter stängning. Dessutom ska vi prova igenom alla våra jeans med vår nyare personal så att de känner sig säkra på modellerna. Det är ju en hel vetenskap att lära sig - and I´m the Master, mohahaha.

Inga kommentarer:

Besökare