23.3.09

Återförening

I år fyller jag som bekant 25 år. Därmed har jag också en stor skopa vänner som gör detsamma. Jag har ytterst lite kontakt med mina gamla vänner från den lilla ort som jag kommer ifrån. Inte för att jag inte vill, utan att det liksom bara "har blivit så". Många av dem jobbar utomlands, eller har flyttat till andra delar av Sverige. Men idag kom en av tjejerna från det gamla kompisgänget in i butiken. Hon fyller 25 i veckan som kommer och svängde in för att bjuda mig på fest på lördag. Ska bli hur kul som helst! Hon och hennes kille har också köpt hus utanför stan som de har renoverat precis som vi, så det ska bli riktigt roligt att se hur de har fått det. Dock blir det nog till att köra, för det är lönehelg och jobb och jag blir så fasansfullt bakfull nuförtiden...

Inga kommentarer:

Besökare