3.3.09

Blondin vs Brunett


Slängde i vår externa hårddisk för att hämta lite bra musik till några nya skivor. Fastnade i en bildmapp och fick syn på en bild som togs för ungefär ett halvår sedan, då vi hade modevisning i gallerian jag arbetar i. Shit vad blond och långhårig jag var! Och i vanlig ordning börjar jag fundera på om jag inte ska byta hårfärg igen... Men senast jag blev mörk igen, sa min frisör:

"Nästa gång du kommer och säger att du vill bli blond igen, kommer jag att säga nej. För du är sjukt snygg som brunett!"

Och senast igår var det en kompis som sa exakt samma sak. Dessutom vet jag att jag trivs mycket bättre som mörk, men jag har en förmåga att alltid vilja se ut som jag gjorde för ett halvår sedan. Lite svårt att njuta av nuet alltså...

Men är det inte väldigt fint med ljust också?

Inga kommentarer:

Besökare