30.3.09

Kom hem

Idag hade jag besök från min distriktsmerchandiser. Mådde fortfarande inte särskilt bra idag, så vi jobbade på snabbt och var klara redan vid tvåtiden. Åkte hem så fort jag kunde och däckade i sängen. Innan jag somnade pratade jag med min kära. Då var klockan tre och han skulle komma hem om en timme.

Nu är klockan snart halvsju och han har fortfarande inte kommit hem. Inte så att jag inte klarar mig utan honom, men han tog på sig uppgiften att handla. Och eftersom vårt splitter nya kylskåp inte innehåller en enda pryl än så länge, börjar jag bli lite smått döhungrig nu. Jag har inte ätit sen frukost eftersom jag mått illa hela dagen. Så darling, ta och kom hem nu.

2 kommentarer:

johanna sa...

bundis.. ska jag komma med mat till dig?=) puss

Maria sa...

va söt du är, men han dök upp tillslut...

Besökare