22.3.11

Att få känna sig som barn för en dag

Tröttnade på att ligga i sängen och hosta och snörvla, och är nu hemma hos mormor och blir ompysslad. Först köttbullar och potatis till middag och nu gör hon våfflor till mig. Världens finaste mormor! Det är skönt att få känna sig som ett barn ibland... Och på tal om att vara liten, så hittade jag det här kortet på väggen. Tiden går verkligen fort... Minns att mamma sydde den där klänningen till mig och en till min syster. Mina föräldrar säger att jag alltid varit en linslus, men på det här kortet ser jag inte ut att njuta av att sitta framför kameran precis!

1 kommentar:

Frida sa...

hihi!! SÖT!!
Den här Maria känner jag igen!!! Tänk vad en massa år sen!!

Hoppas du oxå kryar på dig snart....själv fick jag tillbaka febern igen!!
FAN!! Trist att ligga här dag efter dag!

Kram på dig!

Besökare