6.6.10

Fina fredag

Nu har jag bråkat med Blogger en stund, bilderna vill inte lägga sig som de brukar och texten hamnar helt konstigt... Det här är det bästa jag får till.

I fredags hade syster och jag picknick efter jobbet. Det var så mysigt och vi njöt verkligen där vi satt på vår filt och åt klassisk picknickmat - potatissallad och revben, drack vin och öl och smaskade på jordgubbar och vindruvor. Vi var rörande överens om att ta vara på alla de här fina dagarna!

Tjejen i orange på bilden längst ner hade en så fantastiskt fin klänning, modell och färg hade passat perfekt på bröllopet vi ska på. Hon hade köpt den på H&M hemma i Stockholm och det var den sista... Suck, att det ska vara så svårt att få tag i en bra klänning!

Nu ska jag fortsätta titta på tennismatchen, jag är lite trött efter gårdagens bravader...






































































Inga kommentarer:

Besökare