4.6.10

Härligt

Det är så fantastiskt att få vakna varje morgon till sol och ljudet av hanverkare som jobbar på i det vackra vädret med vårt hus. Jag känner mig lyckligt lottad som har den ynnesten i mitt liv!

Ända sedan jag var sjukskriven en tid förra våren, har jag försökt bättra mig på en del saker. Jag kollar till exempel aldrig jobbmailen när jag är ledig, och jag håller mer koll på hur många timmar jag jobbar varje månad. Det är hårt att gå från att vara den som alltid ställer upp, till att bli den som sätter gränser och säger nej. Men man måste ju göra det, annars orkar man inte! Därför tänker jag göra mitt bästa för att se till att det blir en kort arbetsdag idag, eftersom jag redan jobbat mina 40 timmar den här veckan. Det vore rätt gött med tanke på vädret... Nu ska jag köra min man till jobbet och sedan handla lite frukost. Njut du med!

Inga kommentarer:

Besökare