23.6.10

Lovely

Det har klagats lite från olika håll på att det bloggas för dåligt här... Och jag är helt klart beredd att hålla med! Men fy satan vad jag har varit sliten och slutkörd det sista. I fredags däckade jag totalt med en släng av magsjuka och sedan har jag vilat hela helgen. Det var som om någon sugit ut all energi ur kroppen, kontot var på minus, övertrasserat, kaputt.

Men nu har jag minsann skärpt till mig i veckan och samlat på mig massa härlig energi. Ikväll var jag ute och sprang och blev så toklycklig! Så fantastiskt vackert, solsken och blommande ängar, katter som stod och tittade på mig, och kossor som viftade bort flugor med svansen. När jag sprang vid ett av smörblommefälten och lyssnade på Coldplay's "Yellow" i lurarna så fällde jag nästan en tår, så underbart var det. Inte svårt att springa som en Gud med den omgivningen - och med nya skor dessutom (tack mamma och pappa)! Tyvärr hade jag inte med mig mobilen och kunde fota.

Nu ska jag måla naglarna och sedan hoppa i säng. Har lite ärenden på stan i morgon innan jobbet - sedan ska det firas midsommar!

Inga kommentarer:

Besökare