9.6.10

Rainy day

Vilken fruktansvärt regnig och trist dag! Det bara öser ner och har gjort konstant sedan i morse! Körde onsdagsspinningen i morse vid halv nio. Jag förstår inte hur satans dåligt flås jag har just nu alltså, självklart kör jag slut mig själv järnet och kommer upp i maxpuls ändå, men jag orkar inte alls med lika mycket motstånd som tidigare i år. Det är väl bara att inse att kondition är färskvara... Spinning är verkligen så jäkla go träning, man känner hur förbränningen gasar på i kroppen flera timmar efteråt!

Efter lite ärenden på stan är jag nu hemma och försöker hitta motivation till att städa. Fy fan alltså, jag avskyr verkligen att städa. Om jag bara blir lite rikare så ska jag börja anlita städhjälp. Det måste vara det bästa i världen att få slippa den skiten.

Men jag tror jag latar mig i soffan en stund till... Ciao så länge!

Inga kommentarer:

Besökare