22.11.10

Acne

Acne har otroligt mycket snyggt i sitt sortiment just nu. Dock tycker jag faktiskt att Nelly säljer varorna på ett betydligt mer attraktivt sätt än vad Acne själva gör via sin hemsida. Jag har aldrig någonsin varit, och kommer aldrig att bli, ett fan av den androgyna, bleka stilen... Jag beställde ett par jeans från Acne igår, och hoppas verkligen att de blir grymma. Jag saknar ett par svarta jeans med hög midja i min garderob. Har aldrig köpt jeans från dem förut, då jag är skeptisk till deras bakfickor. Det blir lätt päronrumpa, men jag tyckte att dessa såg lovande ut i modellen, så nu hoppas jag att både storlek och modell sitter som gjutet. Här kommer mer fina grejer från samma märke.

Aradi Blouses SEK 1295, Acne - NELLY.COM


SKIN SEAM Street SEK 1295, Acne - NELLY.COM


Alpha Dress SEK 2995, Acne - NELLY.COM


Hybria Lea SEK 3495, Acne - NELLY.COM


Rider Low SEK 2999, Acne - NELLY.COM


Vega SEK 2799, Acne - NELLY.COM


KEX Nightster SEK 1295, Acne - NELLY.COM


Lifetime L Rib SEK 795, Acne - NELLY.COM


Supreme Dress SEK 1595, Acne - NELLY.COM

Inga kommentarer:

Besökare