15.11.10

Träningen

Efter ett par skitveckor, ur träningssynvinkel, kändes det igår helt fantastiskt att få sätta sig på spinningcykeln igen! För den som inte vet om det fick jag punktering och knäckt fälg på min bil förra veckan, vilket ledde till bärgning och en trevlig självrisk på nästan sextusen spänn (som jag hoppas att kommunen kommer att betala). Detta hände på vägen till löprundan i motionsspåret, och dagen innan kom det snö och blankis i vägen för min runda. Allt blev helt enkelt lite tokigt förra veckan...

Men om vi återgår till det här med träningen. Knappt hann jag komma av cykeln igår kväll, innan jag fick förkylningsskänningar och halsont. Så idag har jag känt mig riktigt risig! Men jag hoppas att det snart ska gå över så att jag kan köra igång igen, även fast jag inser att jag kommer få stå över min kära tisdagslöpning i morgon. Åh, jag missar verkligen mycket terapi när jag inte får komma ut på mina rundor...

Och by the way... Idag är det etthundraåttiofyra dagar kvar.

Inga kommentarer:

Besökare