15.2.11

Top notch

Jag har haft en oförskämt bra dag idag! Roliga kunder och kul "uppdrag". Jag tycker det är roligt när man får en utmaning att sälja det som inte är random, alltså inte bara det där vanliga som nio av tio vill ha. Känner att den kreativa sidan hos mig har varit på topp idag, på många sätt! En sån där dag då man har en grym fingertoppskänsla och lyckas ta fram speciella grejer som kunden faller för.

Avslutar denna härliga dag med min nya favorit, inredningstidningen som ger mig inspiration all time high, Nordisk Interiör. Jäklar, varenda sida av detta fantastiska magasin väcker inspiration och nya tankar och idéer. Jag är så otroligt tacksam att jag hittade till den här branschen, där ingen dag är den andra lik och där man ständigt kombinerar ett kreativt tänkande med matematik, konstruktion och logik. Varje dag bara flyger iväg och att jag dessutom får dela mina dagar med härliga arbetskamrater, gör inte saken sämre. Jag är sjukt jäkla nöjd med min tillvaro, helt enkelt.

Inga kommentarer:

Besökare