28.5.10

Blått är flott?

Att gå på bröllop är alltid roligt! Att leta klänning att ha på sig är inte lika kul... Jag slet mitt hår även inför förra årets bröllop, och var väl egentligen inte helt nöjd med klädvalet. I år måste jag, av olika anledningar, vara lite extra fin... Igår sprang jag på den här fina kornblå klänningen från H&M's Garden Collection. Har sett den förut, men då har den inte funnits i min storlek. Modellen är precis perfekt, då jag tycker att det är en fördel att känna sig helt bekväm på en sådan tillställning. Man har ändå på sig klänningen i många timmar och jag orkar inte gå och dra i någon axelbandslös variant, som dessutom spänner åt när man käkar en massa...





Men. Den stora frågan är nu - passar jag verkligen i den här färgen? Petra är jättefin i sin, men är det verkligen min grej? Jag är mycket bättre i gröna nyanser än blå, men man kan ju ha alla färger, så länge det är rätt nyans. Jag är lite osäker, och min man tyckte inte att färgen passade mig, men att modellen är fin. Jag måste ha lite hjälp!

Inga kommentarer:

Besökare