2.5.10

Typiskt


Den här dagen blev inte alls som jag tänkt mig.

Solen sken utanför fönstret när vi vaknade och jag såg fram emot en ledig dag tillsammans! Men halsontet som kom krypande igår eftermiddag, hade inte gett med sig under natten. Dessutom hade jag fått en hemsk skallebank under natten. Till en början av dagen hade jag fortfarande en ambition och tro på att kunna träna ikväll. Jag fick ge mig. Jag la mig för att vila vid ett och vaknade inte förrän vid fyra och kände mig helt överkörd. Efter en dusch känner jag mig lite piggare, men nu satsar jag allt på att vila så att jag är något sånär pigg i morgon. Inventering och en fjortontimmars arbetsdag väntar. Sen ska jag till tandläkaren på tisdag kl 07.15 i ett nytt försök att få en krona på min framtand.

Nu tänker jag göra ingenting resten av den här kvällen. So long på er.

Inga kommentarer:

Besökare