4.12.08

Bilder säger mer än tusen ord

Igår satt jag och tittade igenom massor av gamla och nyare bilder. Det slog mig än en gång hur fort tiden går! Och hur man förändras utseendemässigt! Tänkte därför publicera en liten bildkavalkad - för bilder är alltid roligt - speciellt när de förknippas med gamla minnen.

Sommar 2006, efter en helt ljuvlig vecka på Gotland.

Helt sjuk afterwork i Stadsparken, tidigt i somras. Jag vet att alla är skitfula - men bli inte sura för att jag publicerar bilden - jag är minst lika ful själv!


Hemma hos föräldrarna i somras.


Nyårsafton 2005. Ett sådant vackert nyår har jag nog inte upplevt många gånger. Massor av snö, vackert snöfall, stjärnklart och vi grillade korv ute vid tolvslaget.
Midsommar 2005


Inflyttningsfest för Karin i Linköping 2005. Vilken fest det var! Tre tjejer, från tre olika städer, som bodde ihop i den stora lägenheten hade bjudit in massor med folk från hela Sverige som partade och hade roligt! Men vad i hela friden hade man på sig?

Barcelona 2005. Vi hälsade på Therese som bodde där då. Lina, David, Naida och jag. Gud så roligt vi hade! Vi var på ett releaseparty för Bombay Dry Gin. Festen hölls på ett zoo och det enda som bjöds var en sorts drink, innehållandes just denna gin. Vi blev sanslöst onyktra! Hela kvällen gick ett sånt där tåg runt i djurparken som man kunde åka med. När detta slutade köra kom Naida på att hon skulle köra det i stället... Och natten var liksom inte slut där!

Kräftskiva 2005. Jag hajar fortfarande till när jag ser de där blonda lockarna!

Annandag jul 2004, alla hade festat på juldagen, men jag hade jobbat så jag drog ut själv på annandagen! Therese var med och gjorde mig fin...

Den här bilden är tagen klockan fyra på morgonen, på väg hem från en fest, runt midsommar i år. Helt sjukt vad ljust det var ute då! Man glömmer snabbt...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alltid roligt att läsa din blogg Mia, å extra roligt var de me massa fina bilder;)

Puss Karin

Maria sa...

Hihi tack så mycket :-)

Besökare