7.12.08

Brittan och Madonna



Igår kväll var jag allt annat än pigg. Jag somnade i soffan framför teven klockan åtta. Stensov till halv tio och sen spanade jag teve. TV4 sände en dokumentär efter "Stjärnor på is" om Britney Spears. Den var inspelad alldeles nyligen och den blonda artisten talade ut om sina kriser och hur hon mår idag.
Det var sjukt att se hur hon inte ens kan åka och handla utan att ta bakvägen in en affär, för alla paparazzis som följer efter henne! Tänkt vilket konstigt liv?
Madonna har länge följt Britney och deltar i dokumentären. Hon uttrycker sina moderskänslor för Britney och att hon själv känner igen sitt liv i hennes. Jag har aldrig tyckt att Madonna är speciellt vacker, men i den här dokumentären måste jag säga att hon verkligen var det! Visst, många ansiktslyft och miljoner dollar ligger bakom det ansiktet, men hon såg verkligen fräsch ut! Vet inte om dokumentären går i repris, men spana gärna in den om ni har möjlighet. Helt klart sevärd!

2 kommentarer:

Freja sa...

jag vet nån spelade in det....

Freja sa...

jag tar tillbaks att jag hade det inspelat. Gissa vem som har raderat det? grrrr..

Besökare