9.12.08

En helt fantastisk dag

Dagen som gått har varit så mysig! Jossan, Freja och jag har bara myst hela dagen. Vi var en sväng i stan och inhandlade hela Ulricehamns Systembolag (inte så stort men ändå...) inför helgens julfest med jobbet. Vi får se till att hinna dricka mycket under fördrinken på jobbet om allt ska ta slut. Jossan la som vanligt pannan i djupa veck och såg nervös ut när jag "bara" köpte en flaska skumpa och en cider (fördrinken varar ju bara nån timma!). Jag lugnade henne med att jag kommer bli onykter...

Jag har även bokat tid och betalat deposition för min tatuering! Vad det blir och när det blir, får däremot bli en överraskning...

Sen åkte vi hem och Jossan lagade supergod kycklinggryta och vi sjöng med Freja som tyckte det var hur kul som helst. Man blir helt lycklig av att vara med den underbara tösen! Hon är världens charmtroll och har blivit så stor och stark. När man frågar om hon är världens sötaste tjej så nickar hon till svar - lik sin mamma tror jag...

Väl hemma i "storstan" fikade jag med en annan god vän som jag inte sett på mycket länge... Klockan halv sex klev vi in på fiket och när klockan var tio över nio kom personalen och påpekade att de skulle stänga... Men vad gör man när man har såna trevliga vänner att umgås med?

Inga kommentarer:

Besökare