9.12.08

Uppe med tuppen

Godmorgon! Här har jag längtat efter att få vara ledig och sova ut. Och vad händer?

Jag vaknar klockan 06.15 och kan inte somna om! Så nu lämnade jag sängen och gick upp.

Humör: Glad och utvilad, med rejäl träningsvärk efter gårkvällens smått fantastiska boxpass.
Gjort: Ingenting, hittills
Planer: Hälsa på min goding och sedan träffa en annan kompis för fika. Ringa till frisören och boka tid, och ringa till vårdcentralen.
Vill ha: En skön dag
Ser på: Nyhetsmorgon och min dator
Lyssnar på: Kristin Kaspersen på teven.
Dricker: Ingenting
Äter: Ingenting heller ännu
Bästa: Att jag är ledig idag och att jag ser fram emot den här veckan
Sämsta: Att mina ögon är röda och irriterade och jag misstänker en ny ögoninflammation
Väder: Ingen aning, det är fortfarande mörkt och jag har inte varit ute. Men på teve sa de precis att det ska bli minusgrader och snö i södra Sverige under veckan. Det gjorde mig glad!

Inga kommentarer:

Besökare