24.12.08

GOD JUL!!

Julafton har varit supermysig hittills! Morgonen började "hemma" hos svärföräldrarna. Sen bar det av hem till mina föräldrar, där vi traditionsenligt tittat på Kalle. Mamma tyckte att vi skulle ta lite syskonfoton, så här har ni resultatet. Som ni ser har jag även varit tomte. Det gick hur bra som helst, förutom att grannbarnen var precis livrädda för mig, haha.

Vi har avverkat julklapparna, som i år inte blev så många, då vi har fått en Danmarksweekend av våra föräldrar. Däremot hade alla köpt två stycken femtiokronors-klappar som vi fick. Det blev en smart vinöppnare, en kortlek och så fick jag ett hänglås med kod av min kära moster! Hon har läst på bloggen att jag inte har så bra ordning på mina hänglås och tillhörande nycklar. Fick även ett presentkort på spa från mor och far.

Sambo och syster är och kör den tredje systern till hennes pojkvän i Göteborg. Pratade precis med dem och de hade tydligen fastnat hos hela släkten därborta och drack kaffe och fikade. Så nu tar mor, far och jag på oss promenadskorna och går till mina kusiner. En helt underbar julafton alltså! Hoppas att ni också har det bra! Kram och en riktigt god jul till er alla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Mia, nu har även morbror hittat din blogg. Ha en fortsatt trevlig helg.

Maria sa...

Tack detsamma!! :-)

Besökare