14.12.08

Söndagslistan

Humör: Svårt att sätta fingret på det idag. Uppgiven och utan energi.
Gjort: Kollat alla repriser på teve, läst böcker, skickat massa sms och kollat bloggar.
Planer: Äta en grym pizza och sen gå och lägga mig tidigt.
Vill ha: Fler lediga dagar.
Ser på: Grey's Anatomy och datorn.
Lyssnar på: Izzie i Grey's och mina svärföräldrars fotsteg på övervåningen.
Dricker: Ingenting.
Äter: Snart kommer min pizza...
Bästa: Att jag är ledig idag.
Sämsta: Att nu väntar tre veckor med massor av jobb och jag känner mig inte ett dugg upplagd för det. Och att min bil är hos mina föräldrar så jag måste åka och hämta den.
Väder: Ingen aning, har inte varit utanför dörren idag...

2 kommentarer:

karin. sa...

då är det ju en himla tur att du har en lillasyster med körkort som kan köra in bilen till stan åt dig... ;)

Maria sa...

ja det tackar jag så hemskt mycket för ;-) puss

Besökare