4.3.10

Finfin torsdag


Det är då själva fan att jag aldrig kan komma ihåg att ta lite kort under dagarna! Jag försökte smyga till en bild på gymet efter spinningen. Men till och med jag skäms lite över att behöva stå och posera i ett omklädningsrum, haha. Ser ju fasen helt bekymrad ut!

Men bekymrad är det sista jag är - det är torsdag, jag har käkat en god hemmagjord tonfiskpizza, tagit ett glas rödvin och mår finfint efter ett gött träningspass. Känns bra att det har blivit roligt att ta ut sig så in h-e varenda spinningpass, gött att jag orkar liksom. I morgon är det fredag och jag ska sluta klockan tre (!) för att sedan åka ut till mina fantastiska, underbara, bästa-i-hela-världen-föräldrar och sova över där. Jag är så glad över att jag har en sådan härlig relation till mina föräldrar, jag har insett att det verkligen inte är en självklarhet. Tack mamma och pappa för att ni finns!

Inga kommentarer:

Besökare